2011. február 23., szerda

Hajnaltól... alkonyatig


Szervusztok!



Szerintem tegeződjünk, mert a természet szeretete valószínű, hogy összeköt bennünket és sokkal egyszerűbb és közvetlenebb így szót értenünk. Hajnaltól....alkonyatig ez a címe a bekezdő hozzászólásnak és a cím már árulkodik, hogy a blog témája a Magyarországon vadonélő állatfajok világa a reális magyar valóság fókuszában. Sokmindenről szó fog itt esni egy erdész szemszögéből, aki sem nem zöld, sem nem vadász, de izig-vérig erdész és talán sajátságos, egyéni látásmódjával karakteres véleményeket jelenít meg ebben a blogban. Én így látom negyven év tőmellett eltöltött, sártaposói múltam gyakorlatából,
aztán ha Ti másképpen gondoljátok, akkor remélem lesztek olyan bátrak, hogy ide leírjátok.... Kellemes időtöltést, gyakorlati ismeretszerzést kíván Mindenkinek a blog szerkesztője forsterh

2 megjegyzés:

  1. Szevasz Zoli !
    Tanítsd őket, mert nagy szükségük van rá...!
    Gratulálok !
    Üdv !
    Karl

    VálaszTörlés
  2. Szervusz Karcsikám!

    Nem különösebben akarok én ebben a Blogban oktatni és legfőképpen kioktatni senkit sem.
    Amiért írok az, az hogy a közeljövőben más területen és környezetben fogok dolgozni... és azért szeretném az eddig megszerzett ismereteimet egy kicsit rendszerezve elmenteni, mielőtt a feledés homálya végzetesen betakarná őket...
    Ha ez hasonló szakmai vagy érdeklődési területtel rendelkezők számára egy továbbképzési, tanulási lehetőség annak én csak örülök és jó szívvel ajánlom minden érdeklődő számára....
    Köszönöm a gratulációt, szeretettel üdvözöllek
    Weidmannsheil!

    VálaszTörlés